Medlem

Om du redan är medlem och vill ändra dina coordonnées, klicka här. Du länkas då om till vårt medlemsregister på Föreningshuset.

Du har även tillgång till Digitalt medlemskort för Fransklärarföreningen (mer info här)

Ännu inte medlem

Vid anmälan av nytt medlemskap under tiden 1 juli – 31 december gäller avgiften också påföljande kalenderår.

Nyregistrering av medlemskap

Enklast registrerar du dig direkt här på nätet, Fyll i de obligatoriska fälten nedan och skicka iväg formuläret. Då länkas du till ett nytt fönster för betalning av medlemsavgiften hos Föreningshuset AB, som sköter vårt medlemsregister. Efter fullgjord betalning erhåller du ett kvitto och ett välkomstbrev. . Om betalningen misslyckas, kan du kontakta info@fransklararforeningen.com .

För e-postadressen rekommenderar vi att du registrerar din privata adress då de flesta glömmer att ändra sin tjänsteadress vid byte av arbetsgivare.

Återinträde som medlem

Du kan anmäla dig som ny medlem enligt ovan.

Personuppgifter

Varken Fransklärarföreningen eller Föreningshuset använder dina adressuppgifter för andra ändamål än de som rör ditt förhållande med föreningen. De får således inte säljas eller lämnas ut till andra, varken kommersiella eller ideella/francofona organisationer. För hanteringen i övrigt gäller naturligtvis PUL.

Paiement SWISH possible

En français

Remplissez le formulaire ci-dessous en cliquant sur Bli medlem.

Contactez info@fransklararforeningen.com si vous n’avez pas de compte bancaire suédois.

• Medlemsavgift
    200kr