Språkolympiaden 2016

Språkolympiaden pågår sedan några månader, men avslutningsdag är först den i slutet januari 2016 med prov i vecka 6. Man tävlar i grupper mot andra grupper i en av tre kategorier, grundskola, gymnasium eller modersmålsgrupp. Flera av våra medlemmar har deltagit tidigare år och är mycket nöjda med tävlingens form. Tävlingen har i år bytt e-postadress och site. Läs mer på www.iLcompetition.com  Anmälningsavgiften är 583 kr per grupp. Som medlem betalar föreningen din avgift.

Du anmäler dig och betalar anmälningsavgift som vanligt till tävlingen.

Skicka sedan ett skannat kvitto eller kopia på anmälningsbekräftelsen till  info@fransklararforeningen.com tillsammans med uppgift om ditt bankkontonummer. Om din skola/arbetsgivare redan har betalat avgiften, be din skolsekreterare eller motsvarande person kontakta oss på infoadressen så reder vi tillsammans ut hur ersättningen skall betalas till skolan så att  du kan få disponera beloppet till något annat för dina franskelever.