Anmälan till språklärarträff om läroplanen med Skolverket

Är du lärare i moderna språk i grundskolan eller på gymnasiet?
Undervisar och sätter du betyg ht22?

Då kommer vår träff och workshop för lärare i moderna språk att intressera dig!
Vi bjuder in dig till en helkväll med information från representanter från Skolverket, öppet forum för frågor och gruppdiskussioner med lärarkollegor. Vi avslutar genom att sammanställa och svara på frågor som uppkommer under kvällen.

Passa på att ställa dina frågor om den nya läroplanen, planering, undervisning och bedömning och betygsättning i moderna språk till Skolverket redan nu!

När? Onsdag, 7 december, kl. 18:00 med fika, kl. 18:30 med information från Skolverket. Avslut: 20:00.
Var? Franska skolan, Döbelnsgatan 9.

Kostnad? Träffen är gratis för medlemmar i Spansklärarföreningen, Fransklärarföreningen och Språklärarnas Riksförbund. För övriga: 50 kr betalas i och med inträde.
Sista dag för anmälan: torsdag, 1/12.
Vid stort intresse kommer föreningarnas medlemmar att prioriteras inträde.

Arrangörer: Spansklärarföreningen i Stockholm, Fransklärarföreningen och Språklärarnas Riksförbund

Samarbetspartner: Skolverket